SETT: dag 2

Massor med intryck, många tankar att ta med hem!

Det jag kommer att bära med mig tydligast från årets SETT är den enorma, spontana vänlighet och generositet jag mött.

Frida Gustafsson Wennö som snabbt hjälper mig skriva ut en ny biljett när jag i stressen åker hemifrån utan, Katarina Lycken – Rüter som peppar och stöttar, alla ni som gett feedback och en dunk i ryggen, Anne Bamford som erbjuder sig att ha ett tankeutbyte, fantastiska Ante Runnquist som sveper in hela omgivningen i energi och får mig att känna mig glad och modig, AC Norman som sprider och stöttar, Johan Andersson som sprider glädjen över sina och alla andras elevers prestationer med lika generös hand, publiken, föreläsarna – ni är allihopa delar av en härlig källa till glädje och inspiration.

Jag kunde inte tänka mig något bättre att få med mig hem.

Men innan jag åker hem är det dags för morgondagens prisutdelning i Webbstjärnan. Ännu ett exempel på hur lärare och elever delar, skapar och driver utveckling. Gå gärna in och kika på finalbidraget av mina elever i Es12, demokreativ.se. Deras arbete har fyllt mitt arbetsår med glädje.

Här hittar ni underlaget till min presentation från dag 2.

Ett stort tack till er alla!

Leave a Reply

